Uppe med tuppen!!!

Uppe med tuppen för att stoooorstäda här hemma, sen blir det till att avrunda dagen med fina Ann som ska fixa mina naglar......
Uppdatering:
Våtdammat överallt, strukit otalet dukar, lagt på dessa, diskat, gjort rent fläkten, skurat köket, gjort rent åt båda kaninerna, diskat alla ljusstakar till värmeljusen (jag har mååååånga), dammsugit o nu blir det torka golv!!!
HEJA AJAX!!!!

Uppdatering 2:
KLAAAAAAAAAAAAAAAR
med all städning, 134 kvadrat avklarade med ALLT vad det innebär... Nu blir det en välförtjänt dusch o ikväll får jag massage, av maken!!!!! Har så in i vassen ont i ryggen nu!!!
Men innan dess blir det tjejlyx = iväg o fixa mina naglar... På vägen till stan ska jag till djuraffären för att köpa träpellets till kaninernas bajslådor...

Gud vad trött jag är nu, tur att Ann o jag brukar prata mycket, annars skulle jag somna när hon grejar mina naglar... *fniss fiss*

Kanske hinner höra av mig senare...

Puss o kram
Icamamman

Kommentarer
Postat av: Carina

Mysigt att ha en massage att se fram emot :)

Hoppas naglarna blev fina.

Kram

2010-11-03 @ 20:24:01
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Neta

Puh jag blir ju trött bara av och läsa....

2010-11-04 @ 13:18:14
URL: http://netaave.blogg.se/
Postat av: Neta

Det här är ju en dvärgvädur.

Funderar på om vi öppnade buren för tidigt, dottern hade läst i en kaninbok att man kunde göra det efter 2 dygn.

Den förra var i utebur från början och hela sommaren innan vi tog in henne.

2010-11-04 @ 18:14:45
URL: http://netaave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0