Ojoj, tiden går...

Ja här har det gått undan vill jag lova, förstår inte var dagarna tar vägen...
Helgen innebar jobb, men vi var också till landet över lördag-söndag (jag åkte emellan...) och hade det suuupermysigt. Maken fixade ordning inför vintern på söndagen då jag åkte o jobbade, så nu är det klart där. Sen har det varit jobb o jobb i veckan, men det är väl inte värre än vanligt eller hur??? Idag ska jag göra ett kortpass, Eva, som jobbar i spelet, ska bort så jag tar över efter henne, 12-15... Sen kommer bästaste Ann-Marie ca 15.15 (hon börjar 16) för vi ska ta en fika... 17.20 ska jag vara på Örebrotravet där vi är ett antal från jobbet som samlas inför en liten rundvandring på stallbacken, ska även få gå till nån travtränare där o hälsa på... (Hoppas det blir Peter Walltin, för det är min gamla klasskamrat och hans pappa var travtränare förr och det var där jag hjälpte till som tonåring)... Det ska bli skitkul, det är några år sen jag var på trav. Sen ca 18.10 får vi inta vårt reserverade bord på travrestaurangen, där vi ska tillbringa kvällen med att se på V65-tävlingarna och äta middag. Ååååh, vad kul det ska bli!!!!!
Till helgen kommer barnen, mys på hög nivå... Fredag blir det lugnt efter arbetsvecka, med lite mat o Idol, lördag ska vi grilla sten och ta det lugnt, sen på söndag ska sonen o jag iväg strax efter 7 på morgonen (tjohoooo), samling 07.30 inför två innebandymatcher (DM!!!)... Första matchen är 08.30 och den andra 11.30... Ja, fast jag tycker faktiskt det är kul!!! Sen blir det hem o fixa lite mat, då tror jag det kan bli ugnskokt lax, kokt potatis o hollandaisesås...... MUMS!!!!
Igår var sonen med pappan på hockey, deras lag förlorade med 2-0 mot Skåre, skit också... Jag följde resultatet på nätet, så jag vet vad sonen pratar om, han tycker dessutom det är kul att jag är intresserad fast jag inte hänger med som han o hans pappa, men visst, hockey och innebandy tycker jag är skitkul, det händer lite och det går undan... Det är JAG på nåt sätt. Ja, ni som känner mig vet att det är så... Eller?? Maken hade en idé om at jag skulle döpa bloggen till Hockeymorsan istället, hahaha.....

Idag ska maken på urnsättning av hans far, det blev så tokigt med tider, jobb etc, så jag stannar hemma, det blir han o hans mamma, svägerskan med make som åker på det.

NU måste jag sätta fart, ska tvätta håret och göra mig ordning, ska var på jobbet lite tidigare, måste slänga in en tobaksbeställning!!!

Gud vad svammel det blev!!!!!
Tjolahoooo på er allihopa!!!
Ha en underbar dag, för det ska jag ha!!!!!!

Kramisar
Icamamman


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en underbar dag !

2010-11-11 @ 09:21:04
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Carina

Haha, jag kom på mig själv att läsa ditt inlägg jättesnabbt. Ungefär som om jag skulle ha ditt tempo och hinna så mycket :)

Kram

2010-11-11 @ 21:08:30
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Hej! hoppas det gick bra på travet. du har nåt att hämta i min blogg. Kram Madde

2010-11-13 @ 11:01:14
URL: http://www.uskans.bloggplatsen.se
Postat av: Anita

Kom nu inte och säg att du ska byta blogg IGEN haha!

Hoppas du har det riktigt bra min vän. Saknar dej och våra chattar men vi får väl hitta nån dag i veckan som vi får ta igen det i.



Kraaaaaaaaam ♥

2010-11-14 @ 12:57:24
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0