Morning ljuva tisdag...

Idag vet jag inte vad det är, men allt har (hittills) gått så lätt... Benen över sängkanten, sminket satt där det skulle på en gång, kläderna smög sig på som de skulle, kaninerna fick mat o kastade sig över den
Har även letat fram gardinstångsfästen, mätt ut för dessa och markerat så förhoppningsvis borrar maken fast dessa ikväll innan jag kommer hem. För imorgon är det stooorstädning i huset här och det vore skönt att få detta klart också. Det är ett litet fönster i hallen 70x70, med frostat glas, så det gör inget att vara utan gardiner där egentligen, men nu känner jag att det skulle vara mysigt, lite mer ombonat liksom. 
Ja, det var det, och nu sitter jag här... Kan inte låta bli att undra vad som går åt h-vete idag... *haha*
Ska snart dra mig iväg, ska förbi sonen med innebandyklubbor o boll som han har här, sen in o besikta exets bil, haha njuter av att köra den, en BMW 520i... Sååå härligt, lite annat mot min gamla Saab, men missförstå mig inte nu, jag är sååå nöjd med min bil, den går i alla väder o är som en Saab ska vara....
Sen blir det till jobbet för att fylla på cig o snus i våra automater, så kunderna är nöjda... :-)
Det tar ju en stund om man säger så.. Sen ska jag äta lite innan jag börjar, mitt kassapass är idag 14.30-19.00... Ska förbi exet med bilen när jag slutar och sen raskt hem till maken för att mysa o äta hans goda sallad...
Ruccola, tomater, fräst bacon, frästa brödtärningar, mozzarella, hackad röd lök, gurka, majs o sen en dressing gjord av creme fraiche och röd caviar.... SMASKENS!!!
Vad gör ni en dag som denna????
Mer än läser o kommenterar min blogg, menar jag... *fniss fniss*

Massor av kramisar
Icamamman


Kommentarer
Postat av: Madeleine

God förmidda! Jag slappar fram tills jag ska börja jobba kl 15. Ha en fin tisdag. Kram Madde

2010-11-02 @ 10:04:02
URL: http://www.uskans.bloggplatsen.se
Postat av: Dansbandsfrun

hej igen, va länge sen. Du har fått det VÄLDIGT fint här. jag ska försöka göra om min header lite mer i dagarna. Lite "vintrigare" ;)

jag ska göra lite nytta idag. kram

2010-11-02 @ 10:58:35
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
Postat av: Christina

Vad jag gjort idag.Jo,bland annat så har jag tingat en ubersöt liten kisse som flyttar hem till oss nästa vecka.

Ha en fortsatt bra dag!

Postat av: Lillan

Tjingeling Snygging :)

Skriver väl några rader dårå, så kanske du håller tyst sen...Haha :)

Ha en fortsatt mysig kväll med maken <3

Kram kram..

2010-11-02 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0