MÅNDAG!

Upp med tuppen, 05.00 ringde klockan, 05.20 kom jag upp... *puh*
Gud vad trött jag var!!! Men men, jag börjar ju 7, så det var bara upp o göra sig ordning...
Slutade 13.30, handlade lite på jobbet o åkte hem, dammsög lite, kaninerna hade haft race så det var spån högt o lågt... *suck o stön* 
Sen gick jag o plockade bort alla dukar överallt, för att tvätta dom, på onsdag blir det storstädning här o då skall dukar bytas o det ska göras fint!!! JIPPIE!!!!!
Efter det åkte jag till sonen o hans pappa, för att hämta exets bil, ska besikta den åt honom imorron.....
Sen är det jobb 14.30-19, åka o lämna tillbaka exets bil o sen hem till maken o mysa...
Sen ledig onsdag, jobbar torsdag - söndag.......
Vad gör ni en kväll som denna???
VI ska ha myskväll med ost o kex o titta på Det okända kl.20 (fan, det är säsongsavslutning!!!), sen blir det sängen.....

Massor med nattiskramar
Icamamman


Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt med myskväll på måndag :)

Vad jag gjort i kväll? Inte mycket faktiskt, kom hem sent, åt middag och plockat lite och nu tänker jag läsa lite ur boken innan jag somnar.

Kram

2010-11-01 @ 21:07:01
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0