FÖRSTA ADVENT!!

Hoppas ni alla haft en trevlig första advent.....
Vi hade mysfrukost imorse med barnen och tände då det första ljuset, lika mysigt som alltid...
Har fixat lite med bloggen idag, men när jag trodde att det gick bra gick det käpprätt åt h-vete..... DÄR trädde min räddare Anita in och fixade till det, vet inte vad jag gjort.....
TACK Anita, som alltid!!!
Men... Vad tycker ni om min header???
Maken är med sonen sin på fotbollsträning o dottern är med där, sen stannar de hos sin mamma i stan. Min son har varit med pappan på hockeyn (ovanligt va??) och är där veckan som kommer.
När maken kommer hem ska vi käka lite ostar och se lite på Fredrik och filip på kanal 5 tror jag det är. Sen blir vi inte långrandiga, upp med tuppen imorrn, jobbardags!!!

Ha en underbar kväll....
Kramisar
Icamamman

Ps. En bild på mina bebisar.....

Har fixat o trixat med den i Picasa o Picnik....


Kommentarer
Postat av: Anita

Bloggen blev ju strålande och du, koder ÄR inte lätt, jag vet :-)

Söt bild du fått till ju! Kraaaaam ♥

2010-11-28 @ 21:24:48
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0