Godmorgon alla glada...



Ja, nu var det ett tag sen, men som sagt, jag bloggar när andan faller på och jag tycker att jag har tid till det. Min gamla blogg la jag ner för att det kändes som ett tvång, fick inte en lugn stund förrän jag bloggat typ... Men nu är det andra bullar, så himla skönt!
Här vet jag inte om det hänt så mycket, jobbar mest och lite mindre den veckan jag har sonen här. Från o med onsdag nästa vecka ska jag inte vara i kassan mer innan jul (vilket kan kännas lite tråkigt, pga den höga fart det är då, som jag älskar) utan jag ska vara i spelbutiken, skitkul det också. Denna ändring pga alla paket som kommer och som kunder hämtar, E som jobbar därinne hinner liksom inte med, hon har ju löneadministration och alla kassaredovisningar förutom det vanliga med tidningar o paket, kunder etc..... Så nu blir det hon o jag där, kuuul!!!!!
Förrförra veckan fick jag för mig att baka lussebullar, ja jag säger så bara för att jag INTE gör sedvanliga lussekatter, utan jag gör vanliga hederliga bullar med saffran i degen... Sååå himla gott!

Ser de inte goda ut (bilden googlad, men ser ut precis som mina bullar...)

I måndags var jag hos söta goa Ann o gjorde mina naglar fina igen (går ju ca var tredje vecka), har ni sett vad juliga o fina de blev???

JULSNYGGT!!!!!

Har även julstädat o pyntat överallt, det gör jag alltid till första advent...

Makens o min myshörna, där vi gärna sätter oss o ventilerar dagen som gått innan vi tar itu med kvällens bestyr som mat etc.....

Idag är det jobb 12-19, ojoj... Men det brukar gå fort...
Här snöar det lite, men det är bara -9 grader, o hellre snö o lite mildare än de -24 grader som vi hade i tisdags... Då jä*lar var det inga mygg, det lovar jag er...

Vill också passa på att lyckönska och skicka över tusentals varma kramar till min underbara vän Madde som äntligen fått det livet hon är värd!!! KRAAAAAM!!!!!!

Pussar o kramar på er alla!!!!
Icamamman


Kommentarer
Postat av: Madeleine

God morgon! Livet har jag väl alltid haft, men nu har jag mer :). Önskar dej o din familj en underbar helg. Kram Madde

2010-12-04 @ 06:43:33
URL: http://www.uskans.bloggplatsen.se
Postat av: junitjej

Vilka fina naglar! Ha en trevlig lördag!

2010-12-04 @ 09:21:41
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anita

Smiter in och önskar dig en uuuuuuuuuuuuunderbar 2:a advent. Kramar i massor ♥

2010-12-05 @ 07:26:46
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Cia

PUSS

2010-12-09 @ 08:19:26
Postat av: Carina

Hej hopp, hoppas allt är bra!

Jag lider också av tidsbrist men nu tittar jag in för att se hur du har det. Vad härligt det låter att ha en liten myshörna och sitta och tala om hur dagen varit :)

Ha d gott!

Kram

2010-12-11 @ 15:44:11
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0